cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Tuesday, 20 September 2011

kita dating




..tyme ny kite na pergi openhouse rumaa fify kan .. kite bawak capang sekali .. haha .. kite bawak kereta .. awak tak kacau kite drive pun ... baik kan awak ny .. HAHA .. lepas makan kat rumaa fify , kite keluaa . then snap pict . mcm ny lhaa rupa nye .... pastu tgok balik ,, kite pendek lhaa .... tak boleh nak lawan awak ..... takpe . tunggu kite tinggi .. tgok jelaa .. HAHAHA .... awak ikut jee ape kite cakap kan ..... nak pergi sini , nak pergi sane .... semua boleh .... hehehe ..... terbaikkkkkk :P .. thats why lhaa kite sayang awakk even awak ade pansa baran siket .... hehehe .... mule mule memang malu nak drive bile awak dudok sebelaa ... yelaaa gelabah gile kot bile pakwe tgok .... tapi awak cakap rileks sayang ,,, jgn gelabah .. HAHAH .lame lame dah tak gelabah dahhh ... heeee .... thx b teman kite salu .....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget