cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Friday, 21 October 2011

cinta




.. finally aku dapat rase kan aku tahu jawapan kenapa kau dingin ngn aku .. aku tahu perasaan kau kat aku masih sama mcm dulu .. tak berkurang kan ? aku paling pantang bile orang yang dekat nan aku , cakap pasal MATI ...SAKITT .. tadi kau cakap depan adik aku mcm ni "aku ni umur 40 tahun dah mati dah , yelaa sakit jantung" . kenape b kau ckp mcm tu ? kenape ???? kau saje buad aku benci nan pangai kau sebap tu kau buad aku macam ni kan ? kau nak aku lupa kan kau . sebap kau piker yang kau ade sakit , kau tak hidup lame ? mcm tu kau piker sayang ?? tak ! aku tak akan pernah berhenti sayang kau . selagi aku masih bernafas , aku akan jaga kau . aku akan jaga kau hingga akhir hayat aku ...tu janji aku .. kau tak nak aku berharap kat kau kan ? aku tahu .. kau nak aku bahagia , tapi bukan dengan kau .. sebap kau piker kau ade sakit . aku tak boleh terima alasan mcm tu ... ajal maut kat tangan tuhan sayang ... aku taknak kau piker bukan-2 .. aku sayang kan kau , aku akan jaga kau ! tu janji aku .... walaupun kau ade sakit , aku tak pernah ade niat nak tinggal kan kau .. kau selalu buad aku makan hati dengan perangai kau sebap kau nak aku benci kau kan ? kau nak aku lupa kan kau .. sebap kau nak tanggung sakit kau sorang-2 ? kau nak tengok aku bahagia tapi kau derita ! aku tak akan buad mcm tu ... tak akan !! walau kau berusaha buad aku benci kan kau ,, aku tak akan benci kan kau !!!!!!!

#akuakanjagakauhinggaakhirhayataku ..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget