cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Tuesday, 24 January 2012

kawan kawan



hi si cantik manis , si kacak tampan :)... kali ni nak story about us .. dari kiri tu LILY , KIELA , NAD n FARRA(me) .. hehehe ....si jelita semua ni .. kecuali aku laa . haha ... ugly je kan aku . haha ... tyme nie kiteorang kat JPO . just wind0w sh0pping ... hewhew ... act aku skunk neh just rapat2 nan nad tu .. sebelah aku tu .. sumpah dia lhaa si cantik manis yang aku cakap kan tu <3 .. lately neh ,, banyak jugak lhaa kite orang share prob same2 .. hewhew ... dia jenis yang memahami aku .. tengs a l0t dear :) ... happy gile kot dapat spent tyme nan dieorang neh ... kepala gile3 .. nak2 kielaa si manis tu ... lily als0 .. lily ne matured taw .. best kawan nan die . lily nie si comel tau .. sebab pipi die sumpah comel .banyak lagi pict2 , tapi just masuk kan 2 cukup lahh .... miss korang tau :)

No comments:

Post a Comment