cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Monday, 16 January 2012

love and hate .


.hi,, urm da lame ak tak update blog kan???fine , now aku sedih sgt2 ... teramat sgt :( aku sayang dia sgt2 ... ya tuhan ku ,, aku masih perlukan dia.. jangan jauhkan kami ..aku mgaku hubungan aku ngn dia mag dah renggang .. sape laa kat dunia neh yg nak bergaduh n berpisah kan ??? aku tertanye2 aku nie still ade dlm hati dia lagi ke tak ???fine , lately neh kiteorang asek bertekak bergaduh . yes aku tak percaya kan dia lagi n aku tahu dia tak percaya kan aku . tapi kiteorang just butakan mata n butakan hati untuk teruskan hubungan neh .. betul ke ape aku lakukan ?? bnyak kali aku mintak dia jujur if dah ade pengganti aku ,, just leave me !! tapi dia mati2 cakap tak n dia sayang kan aku :( sometimes aku rase terharu sgt2 .. dia taknak aku piker bukan2 ...tapi aku perempuan , aku dapat rase ade yang kejar cinta dia . n i kn0w who this gurl .. but I do not know .. I purposely girl is really close to you .... awak lelaki , n awak berhak buat keputusan kan ..h0pe kau tak patah kan hati aku .. sebab aku sayang sangat kat kau ... sumpah aku rindu gelak tawe kau sayang ....

No comments:

Post a Comment