cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Friday, 30 September 2011

kenapa sayang





.... fine , lately ni kau dah berubah .. ketara sangat .. aku tak tahu kenapa kau jadi mcm tu ? aku tahu aku tak boleh jaga hati kau dengan baik . tapi aku ade 1 hati yang sayang sangat kat kau . kau pernah tahu ?? aku tahu aku memang selalu buad salah .. aku selalu sakitkan hati kau ... aku manusia yang tak akan terlepas dari melakukan kesilapan .. tapi aku cuba jadi yang terbaikk sayang .. aku sedih tengok kau sekarang lebih banyak mendiam kan diri ... aku cuma nak buad kau tersenyum macam dulu tapi aku tahu aku tak akan mampu kan ? sebap aku sendiri tak boleh nak buad hidup aku sempurna ...sumpah aku rindu gelak tawa kau , rindu kau suka dengki-2 aku ... aku nak kita macam dulu .. hubungan kita dah goyah , maybe salah aku yang selalu sia-2 kan kau ... kau mesti kecik hati dengan aku .. aku mintak maaf :( .. aku sendiri tak tahu aku boleh ke tak bahagia kan kau 1 hari nanti bila kita ditakdir kan bersama ...tapi aku akan cuba ...aku nak muhd shafiq yang dulu , yang suka buad aku ketawa , suka buad aku senyum sorang-2 bila bace mesej dari kau . aku nak !!!!! tuhan je yang tahu ape perasaan aku .. seriously , aku hanya perlukan kau SEORANG je untuk berkongsi hidup dengan aku ... aku tetap pegang janji kau "APE PUN JADI ,, KITE AKAN TETAP BERSAMA" ... aku simpan baik-2 dalam hati aku ,, aku susun kemas-2 dalam kamus hidup aku ...#akurindukausetengahmati.....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget