cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Thursday, 27 October 2011

r0om sweet ro0m :)



















.. okay ,, masuk ja kereta , mama cakap ade pesanan dari ayah .. ayah suruh kemas bilek kite yang dah berhabuk kite tinggak kan seminggu tu .. aww ...memang suke sangat bab-2 kemas bilek ny tau . uwerkkks >'< .. hahaha .. okayy , masuk rumaa ja destinasi pertama bilek .. ohhmai ... gelap ja ..letak beg n baring-2 .. tambah lagi musim sejuk kan sedap ja laa layan mate ni .. haihhh . sabar je laa kan ..then dah segar siket , terus menjalan kan operasi membedah siasat bilek aku tu .. amik plastik besar , okayy shuhhhh3 barang yg tak gunaa tu . g0 kate die .. hihihi ..then kemas laa ape yang patut tu sampai mop ape sume ... okay puass gile tgok bilek teratur , kemas , wangi . tertibb ... ayah nan mama jangan bebel lagi tau .. hahaha .... lepas siap kemas ape sume tu ,, dah cantik kan bilek ? ape lagi membuta lhaa . peluang keemasan ni .. huahuahua ..... tenang ja takde gangguan .. ceh padahal kat bawah dah mcm lintang pukang adik-2 aku gadoh-2 tau ... buad tak dengar sudaa lhaa . yang penting dapat tido kat bilek yang dah aku kemas .. aku puass tenguk bilek aku ni tau .. hasil titik peluh n aer tangan aku kemas bilek tu .. of coz leww . hahaha ....:)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget