cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Wednesday, 9 November 2011

smile in pain

.. n0 m0re smile :(












.. hey , aku tak tau mcm mane nak cerita .. hidup aku dah suram .. takde lagi keceriaan yang di dambakan oleh seseorang insan . tp aku tetap kuat kan semangat . sebab aku tahu aku tak mungkin keseorangan .. aku ade kawan yang setia menemani aku dan membantu aku , aku ade kekasih yang sayangi aku dan sentiasa ade dekat ngn aku . tapi , aku tak tak bole terima apabila aku akan kehilangan ayah . yes , aku sangat sayang kan ayah aku . dia seorang ayah yang sangat tabah apabila ditinggal kan kekasih sejati nya iaitu ibu yang pergi menyahut seruan illahi ... ayah yang menjaga aku ngn adik-2 selama ni .. u're my superher0 ! ap yang aku nak , ayah lhaa yang akan menunaikan nya .. tapi sekarang , aku rase hati aku hancur retak apabila ade orng lain yg akan memiliki ayah aku untuk sekian lama nya .. ape mungkin ayah aku akan berubah dgn kehadiran org baru ? ap mungkin ayah akan mengabaikan aku dan adik-2 aku ?aku tanak org baru tuh merampas kasih sayang ayah daripada aku .. ayah , arwah ibu bahagia bila melihat ayah bahagia . tapi percayalah , arwah ibu akan menderita dab sedih apabila ayah meninggal kan aku dan adik beradik aku .. tapi aku tahu , ayah tak akan lakukan mcm tu ... i love you ayah ... i miss y0u ..

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget