cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Thursday, 1 December 2011

kerja , kerja , kerja








wee ,,, lame gila tak update blog ... berhabok siot .. sampai bersin2 aku . auchummmm ... gatal haih hidung cek ... huh .... yelaa mane laa nak sempat update blog , luangkan mase kat fb pun susa ....tak sempat nok ..... lagi dating ... walwahhh ,, dah 11 hari ni aku tak jumpe dia .. rindu -,- .. huhhhh ... takpe ea sayang nanti kite holiday genting okay ... insyaallah ....kerja aku ni tak penat wei .. cuma time dia panjang nak mati .. tak tahan dol aku ... now aku dah letak notice 1 minggu utk berhenti .... hee ... keje ape ? mesti soalan tu ade kat pale korang kan ? hahaa .. aku keje sales assistant je .... atau lebih dikenali sebagai promoter ... kat gintell tu .... bak kate nye slimming n beauty ... nasib baik laa aku ni slim ,,, orang percaya laa nak gune barang gintell tu . bhaha .... aptb .... time keje dia sumpah sangat panjang wei ... tak sanggup rase nye ... dari pukul 9.30 am ------> 10.30 pm ... pale otak ye ,, lame ann ? huhu .... aku tak jumpe matahari , hujan ... yang aku jumpe hanyalah bulan .. hahaha ....humm okay laa , sat lagi aku nak siap pergi kerja ...... babai ...muarhhhh ciket ... heee .. daaaa ....

No comments:

Post a Comment