cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Wednesday, 14 December 2011

aku dan dia





< date : 13/12/2011 lokasi : dataran jb time : 9.00 pm --> 10.00 pm

.satu hari suntuk dengan kau .. hamboiii bukan main lagi ek .. hihi ... mula-2 pergi jusco tebrau city tg0k m0vie .. huaa nak tangok ombak rindu .. tapi awak tak layan cerita mcm tu ... nanti siket2 nangis kate awak . haha ... then kite tengok cerita puss n b0ots ... comel kucing tu .... huuu ... sementara nak menunggu movie start pergi mencekik kat pizza .. okay fine terlalu kenyang .. macam nak tido sei .. weee ...

.dah settle sume part tu ,, kita pergi lido ...lepak2 . lambat kita kan ... s0 tak dapat tengok matahari terbenam .. maklum lhaa stuck at tengah jalan . hahaha .... time tu dosa aku mang banyak kan .. maki org je .. sebab stress kene buli nan kereta lain .. huwaaaa :'( .....kita lepak lido n then pergi makan steambot .. sampai rumah dalam pukul 11.45 .. heheee ..

..semua tuh terlalu indah untuk aku kenang sayang ...... ^_^

No comments:

Post a Comment