cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Wednesday, 28 December 2011

welcome 2012 :).


. hi reader ,, lame ta sentuh ini blog .. fuhhh ... mama rindu blog ,, dah2 jgn sedih .. hahaha .. meleweyh siot .. huhu .. hey , sedar tak sedar sekejap je dah nak masuk tahun baru kan .. "2012" . yeahh ini bermakna umur aku pun turut meningkat ..19 .. omjay2 .. mcm tak percaya laa ... besa sangat dah tu kan ... huhu .....aku just harap yang tahun 2012 ny kehidupan aku jadi lebih baik .. sedih juga nak tinggal kan tahun 2011 .. tapi , mase tu tetap barlalu ... banyak sangat kenangan tahun 2011 ny tau ... kenangan pahit , kenangan manis ... yoo semua tu telalu indah untuh dikenang ...sebut pasal azam baru .. korang mesti ade azam kan ? even azam tahun 2011 belum tercapai .. dah nak tukar azam baru lagi .. well , tulaa manusia .. sentiasa berubah .. same laa nan aku .. haha ... ini azam aku . yes dan insyaAllah aku laksana kan .. aminnn :)

---> nak dapat pointer 4.00 utk stpm
---> nak jadi anak yang solehah
---> laksana kan kewajipan sebagai islam *taknak rongak2 lagi*
---> nak jage hubungan yang sedia ade ni sebaik mungkin
---> nak pakai tudung *ni yang aku beria dok azam kan* huhu ...

tu jee kot aku rase .. haha .. lau ade yang aku tak tulis tu means bnd tu berat . haha ..aku hope azam ni bukan sekadar hangat tahi ayam ... hee .... insyaAllah aku laksanakan .. aminn ...
so aku harap tahun 2012 ni banyak merubah diri aku jadi yang lebih baikk ... jom bukak buku baru , simpan buku lame tu ... :)

No comments:

Post a Comment