cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Wednesday, 7 December 2011

kami kawan baru .


. weewitttt 3 gadish ni . hehe .. dari kiri aku , tengah tu faezah n ujung tuh ayu ... nmpak mcm dah lame kenal je kan ? haha . padahal baru bape hari kenal . dah bole pose mcm ni ... tu belum kenal seminggu lagi .. hehe . korang the best .. layan kepala .tapi sayang , aku resign awal .. korang laa masuk keje lambat . huhu ....korang keje rajin2 tau .. nnt bole dapat duit bnyk2 . haha .... rindu korang tau ..... nnt ade mase aku dtg sane okayy ... teheee .... muahhh tok korang ...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget