cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

cinta tak seharus nya memiliki ,, tapi bagi aku cinta itu harus dijaga supaya kita dapat memilikiny

Friday, 6 January 2012

my life


okengg , actly tak tahu nak update ape tau . . sesaje jek . . . huu . . n0w aku umur dah 19 . . kalau korang tengok aku , , mesti ta caye dengan angka 19 tu . . nampak macam 12 tahun jee . alalala . . hahaha ... tahun ni aku ade amik exam yang besar .. stpm .. okehh aku pun tak ready lagi ... takut sangat ...huu ... skung ni pun aku dah jarang jumpe buah hati aku tuh ... sebab dia dah kerja .... tapi mesej tak pernah miss ... cuk ,, net rindu sgt kat cuk tau :'( pict kat atas ni pict latest aku tau .. okeyy tak ? cehh ~~ hehehe . . . ermm okeyy lah ,, dah blurr nak type ape .. kang makin lame makin meleweyh dah payah .. hahaha .... byee peeps <3

No comments:

Post a Comment